poniedziałek, 3 czerwca 2013

Basia i Calum | Fotografia ślubna

Kilka tygodni temu miałam przyjemność uczestniczyć w polsko-szkockim weselu Basi i Caluma, którzy na datę swojego ślubu wybrali 13 kwietnia.
Czekałam z niecierpliwością na ten dzień. Byłam ciekawa jak zagraniczni goście poczują się w polskich, weselnych realiach.
Jak się okazało, dobra zabawa nie potrzebuje tłumacza i wszyscy świetnie się bawili ;)

Basiu i Calumie, dziękuję za zaufanie jakim mnie obdarzyliście. Za możliwość uczestniczenia w tak ważnych dla Was chwilach i za fantastyczną współpracę.
Życzę Wam Kochani nieustającej miłości i radości w każdym dniu.



***

A couple of weeks ago, on April 13 to be exact, I've had a pleasure to be part of a Polish-Scottish Wedding Party for Basia and Calum. I was very exited and curious and I couldn't wait. I wondered would all the guests like Polish traditions and our unique reality? With language barrier would they understand each other? It turned out that everyone had so much fun and joy it didn't need any translation.

Basia and Calum, thank you again for your trust and great opportunity you have given me. It was such a pleasure working with you. I wish you all the best and I’m sending my love. 

:)
 




10 komentarzy:

  1. Całość bardzo dobra - ale ten portret, który dałaś tez na FB - zjawiskowy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda, pięknie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te foty Agatko:) Naprawdę ten zamek daje wiele możliwości i jest zjawiskowy:) pozdrawiam Dara

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj-ale piękne te Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  5. te malutkie Szkociki mnie rozbrajają :)
    WAśka

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz ślad :)
Dziękuję :)