czwartek, 31 stycznia 2013

STUDIO


Dziś chciałabym pokazać moje nowe miejsce pracy...jeszcze wiele w nim do dopieszczenia, ale już jest.
Studio przygotowałam głównie z myślą o tych najmłodszych, ale i z większymi bez problemu się zmieścimy ;)
 I choć jestem wielką fanką światła naturalnego, nie uciekam od lamp, kiedy na dworze zimno, szaro i ponuro.
Do Waszej dyspozycji są czapeczki, ubranka, koszyczki, różne tła fotograficzne i wiele, wiele innych gadżetów, które udało mi się zgromadzić.
I zawsze jest czas na pogawędkę i pyszną kawę z ciastkiem :)

Zapraszam serdecznie nie tylko Rodziców z Maluszkami, ale wszystkich, którzy chcą sobie lub innym sprawić niezapomnianą sesję.


Adres:
Ul. Chrobrego 20, Brzeg



11 komentarzy:

  1. świetnie wygląda ten składzik z materiałami :)
    ogolnie widać że miejsce ma potencjał, jest okno - jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      faktycznie ma potencjał i mam nadzieję że ud mi się go na maksa wykorzystać :)

      Usuń
  2. Piękne pani Agato naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. super piekne studnio ,bede polecac!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne studio, bardzo przytulne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło że się podoba, choć wymaga jeszcze trochę pracy :)

      Usuń
  5. piękne! gratulacje i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. super

    pięknie wyglada

    :):)

    trzymam kciuki żeby klientów przybywało:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz ślad :)
Dziękuję :)