wtorek, 28 lutego 2012

Zuzia | Fotografia dziecięca

Razem z Mamą Zuzi realizujemy projekt "12 miesięcy", przy którym spotykamy się raz w miesiącu i dokumentujemy jak Mała rośnie....jak z noworodka staje się niemowlaczkiem a później dzieckiem
Będzie miała kiedyś fajną pamiątkę ;)

Dziś zapraszam na kilka kadrów z ostatniej sesji. Tym razem mała, 6 tygodniowa Zuzia pokazała że dziecięce sesje wcale nie są takie proste i razem z Asią musiałyśmy się nieźle nakombinować ;)












LinkOpaska, korona i turkusowy kokon pochodzą z pracownie Kurnika Domowego

10 komentarzy:

  1. no super, jakby spadło z nieba...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!! Dwa ostatnie jak anioł na chmurce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie dziękuję za odwiedziny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie słodziutkie, śliczne kolorki, bardzo fajne kadry:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maleństwo to sama słodycz :-) Będzie miało pamiątkę! Najbardziej z sesji podoba mi się portrecik starszej siostry - prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ przecudowne zdjęcia! Naprawdę wspaniałe :) Ja tylko raz robiłam zdjęcia dziecku, 1,5 roku, po jednej sesji czułam się jak po pięciu, nabiegałam się, nasłuchałam krzyków, ale efekty wyszły całkiem fajnie :)

    Zapraszam na mojego nowo utworzonego bloga :) Może również spodobają Ci się moje zdjęcia :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piekne dziewczyny a malutka przesliczna, zdjecia superowe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne zdjęcia :)
    będę tu zaglądać i... podglądać :)))
    bo ja dopiero się uczę :)
    naprawdę, wspaniale tu :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz ślad :)
Dziękuję :)